Přeskočit na hlavní obsah

📆 Vytvoření nové události

Tento článek vás provede postupem, jak vytvořit novou událost ve webovém rozhraní aplikace.

Aktualizováno před více než 5 měsíci

Modul Události v aplikaci Growy NET slouží k plánování a sdílení firemních akcí, jako jsou snídaně, školení nebo teambuildingy. Tento návod vás provede vytvořením nové události krok za krokem.

🎥 Pokud se raději vzděláváte formou videa, najdete jej o dva řádky níž.

📄 Pokud preferujete psaný návod, stačí sjet o kousek níž pod video – tam je vše přehledně popsané krok za krokem.


📝 Jak vytvořit novou událost - krok za krokem

1. Otevření formuláře

V modulu Události klikněte na tlačítko „Nová událost“ vpravo nahoře.

2. Nahrání úvodního obrázku

Nahrajte úvodní obrázek, který se zobrazí v náhledu události.

Doporučujeme použít vizuálně atraktivní motiv související s tématem (např. fotka z předchozí akce, ilustrační grafika, produktový vizuál).

Doporučené rozměry jsou 651px na šířku a 279px na výšku.

Následně lze nahraný obrázek oříznout, otočit a dále upravovat.

3. Vyplnění základních informací

Vyplňte následující pole:

  • Název události

  • Datum a čas začátku a konce

  • Perex – krátké shrnutí, které se zobrazí v seznamu událostí

  • Stav – zvolte, zda bude událost ihned publikována, nebo ponechána jako koncept pro další editaci

  • Datum publikace – volitelné, pokud chcete událost zveřejnit hned, nebo v konkrétní čas v budoucnu

  • Odeslání notifikace – určete, zda má být příjemcům odesláno oznámení - jak e-mailem, tak přes mobilní push notifikaci

Stavy - publikováno, ...

4. Přidání štítků (tagů)

Pomocí štítků tematicky zařadíte událost – např. „Sport“, „CSR“, „Firemní kultura“.

Tagy usnadňují filtrování a orientaci v seznamu událostí.

5. Vytvoření obsahu události

Do textového editoru napište hlavní obsah události – popis, program, důležité informace.

Editor podporuje formátování, odrážky, obrázky, soubory i odkazy.

Volitelně lze využít ✨ AI asistenta, který vám pomůže vytvořit obsah, nebo upravit již existující. ⬇️

6. Nastavení příjemců

V sekci Odběratelé zvolte, komu se má událost zobrazit.

Můžete vybrat:

  • Konkrétní oddělení (např. marketing, výroba)

  • Nebo jednotlivé uživatele napříč firmou

💡 TIP: Máte různé pobočky a chcete distribuovat novinky nebo události podle lokalit?

V nastavení Oddělení si můžete přidat také pobočky jako samostatné položky.

Události (stejně jako Novinky nebo Směrnice) tak můžete cílit nejen na oddělení, ale i na lokace.

Příklad: Chystáte přesazování květin pouze pro kancelář v Brně? Vyberte v sekci Odběratelé jen pobočku Brno – ostatní lokality událost neuvidí.

7. Uložení události

Po vyplnění všech údajů klikněte na „Uložit“.

Událost se následně:

  • ihned zobrazí určeným uživatelům (pokud má stav: publikovaná), nebo

  • bude automaticky publikována ve zvolený termín

8. Zobrazení účastníků události 👫

Informace o tom, kdo se účastní, kdo si ještě není jistý, kdo se neúčastní a kdo se zatím nevyjádřil, najdete v detailu události - jak ve webové, tak i v mobilní aplikaci.


Pokud si s něčím nevíte rady, nebo vám v  návodu něco chybí, neváhejte nás kontaktovat. Stačí kliknout na ikonku chatu 💬 vpravo dole a my vám rádi pomůžeme.

Dostali jste odpověď na svou otázku?