Přeskočit na hlavní obsah

📣 Vytvoření novinky

Aktualizováno před více než 5 měsíci

Modul Novinky v aplikaci Growy NET slouží ke sdílení důležitých informací napříč firmou – od nových benefitů, přes školení, až po firemní úspěchy nebo změny.

Tento návod vás provede vytvořením nové novinky krok za krokem – od nahrání obrázku až po cílení na konkrétní skupiny uživatelů.

🎥 Pokud se raději vzděláváte formou videa, najdete jej o dva řádky níž.

📄 Pokud preferujete psaný návod, stačí sjet o kousek níž pod video – tam je vše přehledně popsané krok za krokem.


📝 Jak vytvořit novou novinku - krok za krokem

Po přihlášení do webové aplikace klikněte v levém menu na Novinky.

  • Zobrazí se přehled příspěvků – seřazené podle data nebo štítků.

  • Pomocí filtru si můžete vyhledat konkrétní novinku, zobrazit např. jen publikované novinky nebo konkrétní témata přes výběr štítku pod polem "více".

  • Kliknutím na novinku se otevře její plný obsah včetně komentářů, odkazů nebo dokumentů.

1. Otevření formuláře

Administrátor může novinku vytvořit přímo ve webové aplikaci.

V modulu Novinky klikněte na tlačítko „Nová novinka“ vpravo nahoře.

2. Nahrání úvodního obrázku

Obrázek se zobrazuje v přehledu novinek jako náhled. Doporučujeme použít výrazný a vizuálně atraktivní motiv, který vystihuje téma (např. fotka z akce, ilustrace benefitu).

  • 📐 Doporučený rozměr obrázku: 651 × 279 px

  • Následně lze nahraný obrázek oříznout, otočit a dále upravovat.

3. Vyplnění základních informací

Vyplňte následující pole:

  • Název novinky

  • Perex – krátké shrnutí, které se zobrazí pod nadpisem novinky

  • Stav – zvolte, zda bude novinka ihned publikována, nebo ponechána jako koncept pro další editaci

  • Datum publikace – volitelné, pokud chcete událost zveřejnit hned, nebo v konkrétní čas v budoucnu

  • Odeslání notifikace – určete, zda má být příjemcům odesláno oznámení - jak e-mailem, tak přes mobilní push notifikaci

4. Přidání štítků (tagů)

Pomocí štítků tematicky zařadíte událost – např. „Sport“, „CSR“, „Firemní kultura“.

Tagy usnadňují filtrování a orientaci v seznamu novinek.

5. Vytvoření obsahu novinky

Do textového editoru napište hlavní obsah novinky.

Editor podporuje formátování, odrážky, obrázky, soubory i odkazy.

Volitelně lze využít ✨ AI asistenta, který vám pomůže:

  • vytvořit obsah

  • upravit již existující obsah

  • opravit gramatiku u stávajícího článku

💡 TIP: Nechte si s novinkou pomoci od AI asistenta!

  • 📝 Zadejte jen téma – a AI asistent za Vás připraví návrh celé novinky

  • 🪄 Nebaví vás trávit u novinek mládí? Nechte asistenta přepsat text do srozumitelnější a čtivější formy

  • 🧠 Trápíte se s češtinou? Zkontrolujte pravopis a gramatiku na jedno kliknutí

6. Nastavení příjemců

V sekci Odběratelé zvolte, komu se má událost zobrazit.

Můžete vybrat:

  • Konkrétní oddělení (např. marketing, výroba)

  • Nebo jednotlivé uživatele napříč firmou

💡 TIP: Máte různé pobočky a chcete distribuovat novinky nebo události podle lokalit?

V nastavení Oddělení si můžete přidat také pobočky jako samostatné položky.

Události (stejně jako Novinky nebo Směrnice) tak můžete cílit nejen na oddělení, ale i na lokace.

Příklad: Chystáte přesazování květin pouze pro kancelář v Brně? Vyberte v sekci Odběratelé jen pobočku Brno – ostatní lokality událost neuvidí.

7. Uložení novinky

Po vyplnění všech údajů klikněte na „Uložit“.

Každá novinka má dva možné stavy:

  • Publikováno – novinka se ihned zobrazí vybraným uživatelům

  • Nepublikováno – novinka se uloží jako koncept pro pozdější publikaci

💡 Úprava novinky po publikaci

  1. Přepněte její stav na "nepublikováno"

  2. Upravte vše, co potřebujete

  3. Datum publikace nastavte na "Nyní"

  4. Odeslat notifikace - nastavte dle preference

  5. Stav přepněte na "publikováno" a uložte


Pokud si s něčím nevíte rady, nebo vám v  návodu něco chybí, neváhejte nás kontaktovat. Stačí kliknout na ikonku chatu 💬 vpravo dole a my vám rádi pomůžeme.

Dostali jste odpověď na svou otázku?